فلسطین از منظر حضرت آیه الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ضله الع - کتابخانه عمومی شهید جمشید توکلی فولادشهر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب
"

شهید جمشید توکلی در یکم بهمن ۱۳۴۸ در شهرستان لنجان استان اصفهان چشم به جهان گشود. دانش آموز اول متوسطه در رشته انسانی بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در دهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به فیض شهادت نایل شد. مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای فولادشهر واقع است.
معرفی کتاب
"

کتاب فلسطین از منظر حضرت آیه الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ضله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی تهیه و تنظم توسط سعید صلح میرزایی است که انتشارات انقلاب اسلامی آن را در 416 صفحه منتشر کرده است.

مسأله‌ی فلسطین از مهم‌ترین مسائل‌ دنیای اسلام است. این کتاب تلاشی است به منظور ارائه نظرات مقام معظّم رهبری حفظه الله در موضوع فلسطین و مباحث مربوط به آن نظیر اهمیت مسئله فلسطین؛ صهیونیسم و اسرائیل؛ اسرائیل و دولت‌های عرب و مسلمان؛ تاریخچه اشغال؛ روز قدس؛ آینده فلسطین؛ جنایات صهیونیست‌ها؛ کوتاهی دولت‌های مسلمان در مسئله فلسطین؛ جنایات کم‌نظیر اسرائیل و سکوت مجامع بین‌المللی و دولت‌ها؛ شبهات در مسأله‌ فلسطین؛ مسئولیت‌های مردم فلسطین و امت اسلامی و خاصه جمهوری اسلامی در مسئله فلسطین و قدس و... . یکی از خواندنی‌ترین بخش‌های کتاب، بخش شبهات است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
«گناهِ کارهای صهیونیست‌ها و دولت غاصب به میزان زیادی به گردن رژیم امریکا است. شما این را بدانید؛ در طول این پنجاه سالی که این‌ها سرِ کارند، در شورای امنیت سازمان ملل، بیست و نه قطعنامه علیه اسرائیل صادر شده که آمریکا هر بیست و نه مورد را «وِتو» کرده است! الآن هم حدود ده سالی است از بعد از فروپاشی شوروی سابق تاکنون که دیگر اصلاً اجازه نمی‌دهند که در شورای امنیت، قطعنامه‌ای علیه اسرائیل مطرح شود! پس، گناه این جرائم به گردن امریکاست. امریکا که این‌قدر چهره صلح‌طلبانه به خودش می‌گیرد و گاهی هم لبخندهای زهرآگینی را به همه ملت‌ها از جمله ملت شریف و مظلوم ما نشان می‌دهد، در قضیه فلسطین، مجرم درجه یک است؛ یکی از گناهانش این است. امروز دست امریکا تا مرفق در خون فلسطینی‌ها فرو رفته است. (بیانات در خطبه‌های نماز جمعه تهران 1378/10/10)»




تاریخ : چهارشنبه 100/2/8 | 2:0 عصر | نویسنده : کتابدار: عاطفه کاظمی | نظر


  • paper | خرید رپورتاژ دائمی | بک لینک دائمی
  • فروش رپورتاژ دائمی | فروش رپرتاژ آگهی