ماهک و غول سرزمین پارچه ها - کتابخانه عمومی شهید جمشید توکلی فولادشهر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب
"

شهید جمشید توکلی در یکم بهمن ۱۳۴۸ در شهرستان لنجان استان اصفهان چشم به جهان گشود. دانش آموز اول متوسطه در رشته انسانی بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در دهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به فیض شهادت نایل شد. مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای فولادشهر واقع است.
معرفی کتاب
"

کتاب ماهک و غول سرزمین پارچه ها نوشته اعظم سبحانیان است که انتشارات به نشر آن را در 63 صفحه منتشر کرده است .

دنیای قصه‌های کودکان پُر است از اتفاقات رؤیایی و خیال‌پردازی‌های شیرین. از سرزمین اسرار آمیز دیوها و پریان، تا جهان حیوانات؛ از سفر در زمان و رفتن به سیاره‌های دور، تا آن‌جا که هر حیوانی لب به سخن می‌گشاید و می‌تواند دوستی خیالی باشد برای کودکان، آن‌جا که عروسک‌ها و اشیا جان می‌گیرند و درخت‌ها و گل‌ها با آدم حرف می‌زنند.

 ماهک و غول سرزمین پارچه‌ها» یکی از همین داستان‌های خیالی است که کودک را با خود به سفری باور نکردنی می‌برد. این قصه از فضایی شاد و تصاویری زنده برخوردار است؛ ارزش دادن به خیال‌پردازی، ایجاد فضایی زنده در ذهن کودک و هماهنگی رنگ، صدا و تصویر در این داستان جایگاهی ویژه دارد که می‌تواند نقش مهمی در پویایی و خلاقیت ذهن کودک ایفا نماید.

ماهک(شخصیت اصلی داستان) همراه مادرش به خرید می‌رود. او پارچه‌ای را برای خود انتخاب می‌کند تا مادرش برایش لباسی بدوزد  و این لباس و نقش ونگار آن دست مایه ماجراهای این داستان می‌شود. طرح پارچه لباس ماهک، تصویر آدم فضایی‌ها است. ماهک متوجه می‌شود که از لباسش نوری می‌آید. او و عروسکش، کوچک می‌شوند و به سرزمین پارچه‌ها می‌روند، آن‌جا متوجه می‌شوند پای فرمانروای آدم فضایی‌ها لای دوخت لباسش گیر کرده است. ماهک با مهربانی پای فرمانروا را در می‌آورد، ادامه قصه نیز ماجراجویی‌های ماهک و عروسکش در نقش و نگارهای پارچه‌های دیگر و پیدا کردن ملکه‌ آدم فضایی‌ها است! برای کشف و با خبر شدن از سفرهای باور نکردنی ماهک می‌توانید این کتاب را از کتابخانه‌های عمومی شهر خود امانت بگیرید.




تاریخ : یکشنبه 97/9/11 | 7:0 صبح | نویسنده : کتابدار: عاطفه کاظمی | نظر


  • paper | خرید رپورتاژ دائمی | بک لینک دائمی
  • فروش رپورتاژ دائمی | فروش رپرتاژ آگهی